Tyskland

En sammanfatting av Tyskland är roligt, mkt köpande, trötthet och oförglömligt. Jag orkar inte skriva mer. Har vart trött sen i söndagsmorse och det känns som det aldrig ska gå över även om jag vet att det gör det. Jag är tillbax i Kalmar och verkligheten tränger på, jag försöker verkligen stå ut, men ibladn känns det fullkommligt omöjligt. Hur kan livet ena stunden va så kul och enkelt för att i nästa fundera på hur man ska ta sig igenom dagen utan att dö av långtråkighet i skolans instängda värld där man numera inte får fråga om saker man inte fattar. Tss.. det är en konstig värld. Ikväll blir det träning och jag är lagom oladdad kan man säga, mn va tusan d blir hårt iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0