Utvecklingsarbete

Idag har jag och Ida vart på Vasaskolan och gjort en del i vårt utvecklingsarbete, rim och ramsor. Det gick jätte bra och barnen är helt underbara!! Jag vill inte gå i skolan längre jag vill jobba!! Men det känns samtidigt konstigt att det faktiskt snart är dags :) och när man står där på skolgården omringad av barn längtar man tillbax lite till när man själv va liten, vilken tid :) så bekymmerslöst och dagarna va såå låååånga.

Det är kallt här iadg, solen har liksom gömt sig :/ blä! Men d e lite bra ändå måste ju plugga och sen ikväll blir d träning :D jag längtar!

Kommentarer
Postat av: herr Larsson

o ja längtar efter dej<3

2009-03-03 @ 18:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0