Det är klart!

Jag gör vad jag kan! Men ändå sitter man bara och väntar, väntar på att det ska börja spela, för innan dess kan jag inte alls koncentrera mig på något alls! KOM IGEN! Jag behöver detta nu! För jag har verkligen en massa annat att göra än att sitta och vänta, vänta på ngt som kanske inte ens kommer idag? Jag blir totalt galen!

Igår glömde vi tvätten :/ kl 23.00 kom Martina på den, ner i källaren o fixa ----> Trött! 
Idag är det skola 12-15
Ikväll hoppas jag på träning! 

Kanske är det så som det sades?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsaaan!



Du var inne hos oss för ett tag sen och frågade angående linnena. Vi väntar på vår leverans som kommer inom kort för att sedan ta emot förbeställningar och skicka iväg till tryckeriet.



Hör gärna av dig om du fortfarande är intresserad av att beställa!



Get some colourz on by COLOURZ4U.

2009-05-19 @ 20:40:21
URL: http://colourz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0