En mille typ

  • Åkte hem till Djurefjäll :D
  • Jkpg med Mie - så kul att umgås med dig!
  • Valborg på Ekbacken m bästa Alex - även Icca m vänner var där ;)
  • Bakisdag m Mie o Alex sen kväll o mys m systrarna
  • Dop för Mira, god mat och trevligt sällskap
  • Björn Rosenström på hotellet - ROLIGASTE på läääänge! <3 Svetten rann kan man säga ;)
  • Bakisdag två med fotboll och dipp :)
  • Idag återvände jag till Kalmar och har haft en lektion i matte och nu ska jag äta 2:a målet för dagen och jag är utsvulten!


    Ni är min styrka och ni bygger upp hela min värld, älskar er för att ni är ni <3


Kommentarer
Postat av: icca

<3 älskar di så otroligt!!

2009-05-07 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0