Ensam igen..

Jaha då har mammas vistelse hos mig nått sitt slut och jag är ensam igen. Det känns okej, Martina kommer ju hem imorgon :D ska bli så himla kul att träffa henne igen! Har ju inte setts sen i början av februari och det är lite konstigt när man annars träffas nästan varje dag :)

Mamma och jag har haft det jätte trevligt, som vanligt. Lagat mat, promenerat och pratat en massa. Hon berättade att när jag va liten och vi var på bio (Alladin) och kom ut frågade mamma och Ubbe Mie och mig vad vi tyckte, då hade jag allvarligt frågat mamma, Hur fick han plats i den flaskan, han som var så stor. Om anden, hehe. Ja förstod inte att de tvar tecknat! ;)

Idag ska jag plugga och ikväll ska jag kolla på melodifestivalen. Föresten ringde jobbet igår, pratade in ett medelande, jag va i skolan 8.15-17.15 igår så hade inte min mob på under hela dagen, D handlade om schemat och att de hoppades att jag fortfarande ville jobba. KLART JAG VILL!! Hoppas de hör av sig på måndag så jag kan få lite klarhet i varför det dröjer så...

Trevlig Lördag gott folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0