Gahh!

Jag tkr verkligen inte så värst mkt om att vara ensam :( jag lääängtar hem! Närhet, gemenskap och allt det där. Alla här har fullt upp med skolan, tentor och annat. Själv har jag väll oxå det till viss del, men sen då? När dagen lider mot sitt slut? Det är inte lönt att åka till ngn men kvällen blir så låååång och ensam på ngt vis :( Jag vill ha ngn att prata med, ngn att säga godnatt till och någon att säga god morgon till!! Dagen skulle bli så mkt bättre, vissa dagar säger man knappt ngt så när man öppnar munnen blir man nästan förvånad över att man har en röst och hur den låter..
Jag behöver er så mkt mer än ni behöver mig, men det förändrar ju inte att jag behöver er för att mitt liv ska bli fulländat och kännas meningsfullt. Jag ill ha sommar nu så jag kan vara hemma hos er!

Mamma kommer iaf ner på torsdag och det ser jag fram emot. Sen kommer Martina hem på söndag! Lycka!!

Saknar dig <3 och orden räcker knappast till..

Kommentarer
Postat av: Martina

Den där ensamhets känslan känner jag allt för väl igen=/ inget kul=( Men på söndag kommer jag hem som su säger och då slipper du vara ensam nått mer innan sommaren;)

2009-05-12 @ 06:27:17
URL: http://marremarrang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0