På promenad

Jag ut en sväng för att resna hjärnan från matten, för övrigt har jag no räknat klart tror jag :) Iaf tills imon mn på onsdag har vi nya uppgifter så kasnke borde börja på dem redan nu.. Vi får se... Mn promenaden! D va varmt, blev chockad, ser ut som att det blåser en del mn d va liksom varma vindar :D Lycka! O jag kände doften av grillat, verkar som att alla slänger fram grillen så fort solen kikar fram och tempen stiger. Jag gillar det inte eftersom jag inte har ngn grill och inte heller kan grilla för den delen. Hoppas på grillat i helgen för då är jag hemma.

Ps: Martina är i Kalmar om 3 h och 50 min ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

Hehe inte lätt alla gånger du;)

Nu e jag i Kalmar=D Känns overkligt men skönt och det var kul att komma hem till dig och sitta och tjöta igår=)

2009-05-18 @ 08:54:48
URL: http://marremarrang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0