Spa!

Nu är jag tillbax i kalmar igen efter en underbar helg. Mamma och jag styrde som sagt kosan mot Varberg i fredags :) efter ett kortare besök i Ullared, blev bara lite nödvändigheter. När vi var klara började det ösregna!! Menar verkligen ÖS! Mamma blev dyngsur eftersom hon itne orkade fälla upp sitt paraply ;) hehe. Vi stannade till och åt lite mat innan vi checkade in på hotellet. Väl där fick vi tidningar och eftermiddagsfika. Vi badade bubbel, bastu o njöt i realaxen med citronvatten och frukt. Vi gick även stranpromenaden för att senare avnjuta kvällsbuffen. Efter en taskig nattsömn blev det promenad, frukostbuffe och en massa annat, mkt tid tillbringades i realaxen, vi hade den ofta för oss själva ;) hehe.

Nu är jag tillbax i Kalmar och mitt huvud dunkar som satan, antar att jag behöver sova! Tack mamma iaf, för en underbar helg med mkt trevligheter. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0