Värk & Kärlek

Har haft min sista redovisning för denna terminen, den gick bra. Men jag lider verkligen med vår lärare. Tårar kom och de enda som beteede sig som vuxna människor stannde för att trösta. Seriöst ni ska vara 3-10 år äldre än mig och ni beter er verkligen som snorungar ! Fy fan rent ut sagt. VÄX UPP!!

Jag har även tränat 2 pass idag o d börjar kännas i mina muskler.. redan bara efter två dagars hård träning.. ;/ hoppas det går över snart för jag behöver VERKLIGEN trimma min kropp till max nu om jag ska kunna gå i bikini på semestern..

Simon Larsson, jag börjar seriöst tro att du är det bästa som hänt mig på flera år. Jag tkr om dig så grymt mkt att ord inte längre räcker till att beskriva..Saknar dig så <3

Kommentarer
Postat av: herr Larsson

Gittan olausson trodde inte fanns någon för mig har alltid trott att ja skall bli en sån där tjurig gammal ungkarl mn nu tror ja på livslång kärlek<3

2009-05-26 @ 21:36:31
Postat av: herr Larsson

Gittan Olausson med de´j i mitt liv så blomstrar allt<3

2009-05-26 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0