Fina mormor!

Idag har vart en bra dag! Och än är den inte slut. HAr åkt tåg till bästa Hult, d va ett fint tåg från Kalmar, händer nästan aldrig. Med FEM väskor släpade jag mig sedan upp till mormor, varmt välkommen. Vi fixade tee och smörgås :) mums! Mormor hade ngt nytt vitt tee som ja itne smakat innan, d va jätte gott ! Vi satt och bara pratade i ca 2 timmar, tiden bara flöt iväg. Tyvärr måste man ju hem o plugga oxå :/ hade så otroligt gärna suttit kvar längre. Du är bra mormor <3 Nu väntar plugg och ikväll blir det fotbollsträning. Det taggar vi till ! Btw, jag är så otroligt glad över att vara omgiven av så fina människor <3

Kommentarer
Postat av: Alex

Fem väskor ? va fasen har du me dig hem ?

2009-11-12 @ 22:43:16
Postat av: Gittan

Typ alla mina kläder o annat smått o gott som man kan behöva!

2009-11-13 @ 13:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0