Ont..

Igår på träningen så ådrog jag mig en skada :( Min fot fick ta lite stryk under fyrkanten och dum som man är tränar man bara vidare, kändes ju lite men ja tänkte att d nog itne va ngn fara. Idag haltar man runt och kan knappt stödja på den :( Så typiskt och tråkigt!! Tur att det är en vecka tills nästa träning :) då hinner den läka ! Och dessutom har jag träningvärk idag ! Otränad? Svar: JA! Idag har jag mest pluggat på c-uppsatsen och visst går det framåt! Har även fått tummen upp där jag ska göra mina video observationer. Jag hoppas allt går bra med den skiten! Ska kolla med morfar oxå så jag kan låna videokameran de dagar jag behöver, men det är nog inget problem. Åter till C-uppsatsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0